Top
Image Alt
Home  /  Blog  /  Filmy   /  Wyjazdy incentive i ekstremalne przygody w Argentynie i Brazylii

Wyjazdy incentive i ekstremalne przygody w Argentynie i Brazylii

Tym razem przygotowaliśmy dla Was małe podsumowanie naszego wyjazdu motywacyjnego z jednym z naszych stałych klientów. Na cel podróży wybraliśmy Brazylię i Argentynę. Mega ambitne przedsięwzięcie z programem gęstym od atrakcji. Jedną z nich była niezapomniana wyprawa do wodospadu Iguazu.

Mamy dla Was prawdziwą bombę💥100% adrenaliny i ZERO miękkiej gry💪 Takie wyjazdy motywacyjne to nasza specjalność
Jak pamiętacie, podczas naszej ostatniej wyprawy #incentivetravel do Argentyny i Brazylii zabraliśmy naszych gości na wycieczkę do majestatycznego wodospadu Iguazú, by poczuć prawdziwą moc natury ❤ Wytrzepało nas tam niemiłosiernie, bo wpłynęliśmy dosłownie w sam środek czystego szaleństwa🤯

Sama nazwa Iguazú oznacza wielką wodę i pochodzi od Indian Guarani – rdzennych mieszkańców tych terenów. Wodospady znajdują się na pograniczu Brazylii i Argentyny, w niedalekiej odległości od Paragwaju i są jednym z siedmiu Nowych Cudów Natury.

Co jeszcze robiliśmy na tym wyjeździe incentive?

Podczas naszego wyjazdu incentive do Argentyny i Brazylii odwiedziliśmy czoło lodowca Perito Moreno🤩 Jego niewielka bryłka zmroziła nasze drinki, gdy przepływaliśmy obok, a on z majestatem prężył przed nami swe lodowe muskuły. Coś niesamowitego.

Wcześniej przemierzaliśmy surowe stepy Patagonii jeepami 4×4🚙 wprost do Calafate Balcony, skąd rozpościera się przepiękny widok👀 na bezkres jeziora Lago Argentino. Argentyna to przygoda. To niesamowite przestrzenie i cuda przyrody, jakby nie z tej ziemi. Dla balansu są tu też miasta. Kosmopolityczne, tętniące życiem, pulsujące w rytm ognistego libertango z Buenos Aires na czele💃. Krew czy czerwone wino… do końca nie wiemy co dokładnie płynie w żyłach fantastycznych ludzi, których mijamy w barach i na ulicach😀 Kolejne dni to królestwo samby.

Intensywnie w Rio de Janeiro

Rio de Janeiro to jedno z najpiękniej położonych miast na świecie i drugie największe miasto Brazylii 🥰. Miasto otoczone zielonymi wzgórzami, nad którymi góruje słynny pomnik Chrystusa Zbawiciela.

Krążymy po historycznym centrum, dźwięki samby pełzną po chodnikach, a w powietrzu unosi się zapach kawy💃☕. Kręcimy się wzdłuż słynnych plaż: Copacabany i Ipanemy, wzdłuż których życie toczy się nieustannie. Tu dosłownie dzieje się wszystko.

W Rio odwiedzamy największą dzielnicę slumsową w Ameryce Południowej – Rocinhe, zamieszkuje prawie ćwierć miliona ludzi🤯. Slumsy wyglądają niesamowicie gęsto ze szczytu, do którego dostajemy się kolejką. Zwiedzamy dzielnicę Santa Teresa. Pełno tu wąskich uliczek, istna gmatwanina. To ulubione miejsce artystów i podróżników z różnych stron.🌎

Masa fajnych rzeczy, same cudowne przeżycia i momenty, które chwytają za gardło – tak wygląda Rio.❤ To skomplikowany kawałek świata, w którym nie wszystko jest oczywiste na pierwszy rzut oka, jednak po chwili miasto wciąga cię, a ty chłoniesz je jak gąbka🥰 I dzieje się magia🧚‍♂️

Dużo by gadać, to trzeba przeżyć. Przejść, przejechać, przetańczyć, przejeść i przepić. Rio to żywioł, który atakuje wszystkie zmysły. Chcecie zabrać ważnych dla siebie ludzi na wyjazd nagrodowy? Dajcie znać😍 Argentyna i Brazylia zwalą z nóg Was i Waszych Gości.

W ramach tego kontynentu organizujemy: Wyjazdy incentive do Brazylii | Wyjazdy incentive do Panamy | Wyjazdy incentive do Ekwadoru | Wyjazdy incentive do Kolumbii | Wyjazdy incentive do Peru | Wyjazdy incentive do Argentyny

A teraz zapraszamy na krótki filmik. Niesamowite przeżycie i niesamowite wspomnienia. Zapnijcie pasy i patrzcie to…💦 🚤

O autorze

sr

Sławek Rapior

Piszę, nagrywam, wymyślam, działam w socialmediach. Lubię abstrakcyjne poczucie humoru i ciężką muzykę. Doceniam niespodziewane zwroty akcji, uważam, że najlepsze scenariusze pisze los.